Надежда Васильева

Надія Васильєва має 20-річний досвід роботи у галузі продажів, маркетингу і стратегічного планування на низці керівних посад у провідних українських та міжнародних компаніях. Надія приєдналася до команди «Майкрософт Україна» у 2012 році на посаду директора по роботі з органами влади, закладами освіти і науки та охорони здоров’я. У цій ролі Надія відповідала за розробку та реалізацію довгострокової стратегії по взаємодії з державними органами, включаючи програми з легалізації програмного забезпечення у державних органах та ініціативи з корпоративної соціальної відповідальності.

До приходу в Microsoft Надія обіймала посаду генерального директора компанії Amway Україна та керувала командою із понад 300 співробітників. Під керівництвом Надії представництво Amway в Україні було визнане найбільш ефективним, продемонструвавши найвищий рівень продажів за рік серед 26 європейських країн.

Впродовж 1997-2010 років Надія займала керівні посади у компанії «Київстар», включаючи посаду начальника підрозділу корпоративного бізнесу, де вона відповідала за операційну діяльність підрозділу, маркетинг і продажі послуг для корпоративних клієнтів та ін..

Надія отримала економічну та юридичну освіту у Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка і є магістром міжнародного права (Київський інститут міжнародних відносин), здобула ступінь кандидата економічних наук, а також EMBA (Executive Master of Business Administration), має диплом Британського інституту маркетингу (Charted Institute of Marketing).

Надія виховує сина, захоплюється інтелектуальними інноваціями, музикою, психологією та спортом.

Участник ток-шоу «Красивый digital» в потоке Digital.